Milline on tuleviku hotell?

Back to BLOGI

Milline on tuleviku hotell?

Aasta 2020 muutis maailma. Tervet maailma. Igat riiki, igat inimest, igat kodu ja igat ettevõtet. Hotellimajandus on muutunud igal pool ja loomulikult ka Eestis. Eesti hotellid toetuvad tugevalt turistidele ja nende kadumisel kadus paljud ettevõtete käive.

Sellest hoolimata suutsid paljud majutusettevõted enda tegevust natuke uuendada. Kes pakkusid kodukontori võimalusi, osade hotellide restoranid keskendusid take away toidule ja palju muud. Samas olid paljud ettevõtted sunnitud oma tegevust peatama. Selline suur tegur mõjutas tegevust ajutiselt kindlasti, aga kui palju mõjutas ta tuleviku majandusturgu?

Tuleviku hotell sai kindlasti mõjutada koroonaviiruse tekitatud olukorrast, kuid tegelikult oli hotellimajandus juba igal juhul muutumas. Seda nähti juba Deloitte uuringus. Nii nagu oleme ka varem meie blogis kirjutanud, hotell ei ole ainult enam majutusasutus, kus pakutakse kliendile tuba voodiga. Hotellid on tänaseks loonud enda ümber brändi ja osad isegi omad fännid. Püsiklientuur on ainult väike osa brändi ehitamisest.

Tegemist ei ole ainult rahvusvahelise suunaga. Unique Hotels Groupi Kreutzwald Hotel Tallinn ja Centennial Hotel Tallinn hotellide hotellijuht Kadi Saadlo on samal arvamusel.

”Usume, et COVID-19 levik toob kaasa väga olulisi muudatusi üle kogu maailma ja otse loomulikult puudutab see ka suurel määral turismisektorit ja hotellindust. Usume, et kui viiruse levik saadakse kontrolli alla ja turule tuuakse vaktsiin, siis 2021 reisimine taaskord hoogustub ja saame taaskord oma tavapärasesse töörutiini naaseda. Hetkel tegeleme sellega, et leida võimalusi automaatlahenduste lisamiseks oma tavapäraste teeninduskanalite juurde ja usume et automatiseeritusel on üha suurem roll ka tulevikus. Oleme alati hotellitubade puhtusele suurt tähelepanu pööranud ja edaspidi teeme seda veelgi enam, kuna peame väga oluliseks nii töötajate kui meie klientide heaolu ja turvalisust.” Nii rääkis Kadi meile, kui küsisime, milliseid muutusi ootavad nemad.

Meie näeme seda sama. Üleliigset liikumist ja kohtumisi tahetakse piirata, kuna veebilahendused töötavad suurepäraselt. Kuidas saab hotell siis kindel olla, et nende hotell liiguks ajaga kaasas? Keskenduge oma töötajatele!

Tuleviku hotelli töötajad

Lisaks sellele, et hotell on bränd, peavad hotellid nüüd tähelepanu pöörama veelgi rohkem puhtusele, kuigi see on olnud oluline osa nende tegevusest niigi. Loomulikult on töötajad igas hotellis keskpunktis nüüd ja nii peaks olema ka tulevikus. Näeme tõenäoliselt uusi positsioone ja uusi ametinimetusi hotellivaldkonnas nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt.

”Ma usun, et automaatlahenduste levides ja arenedes on see võimalik, kindlasti on senisest suurem rõhk külaliste digitaalsel kogemusel ja tagasisidel. Usun et tulevikus võiks olla eraldi positsioon hotellides, kes antud külaliskogemusega tegelevad”, räägib Kadi. Lisaks võime oodata, et uued ametid on kliendikesksed ja nende tööülesandeks on leida lahendusi klientide murele.

Mured võivad olla hoopis teised, kui nad olid varem, kuid samuti on tänaseks pakkuda erinevaid töövahendeid, mida varem polnud.

”Suure tõenäosusega aitavad automaatlahendused meil töötajate tööaega palju efektiivsemaks muuta ja saame seeläbi muuta oma teenindust veelgi enam personaalsemaks ja kliendikesksemaks.”

Kadi Saadlo, Unique Hotels Group

Tutvu lisaks:

Siinkohal on hotelli omanikel ja juhtidel võimalus mõelda lahendusi, mis aitavad tulevikus hotelli äri edendada veelgi paremini ja kaasa haarata oma töötajaid sellesse arengusse. Ei tasu arvata, et automatiseerimine vähendaks tohutult teie tööd, vaid automatiseerimine pigem liigutab inimesi ühelt positsioonilt teisele.

Millised võiksid olla teie hotelli tulevik ja tuleviku töötajad?

Soovitame hotelli vastutavatel isikul praegu see aeg võtta, et arendusele keskenduda tugevalt. Kuidas saate tagada nii oma töötajate kui ka oma klientide turvalisust? Milliseid väljakutseid tulevik toob? Kas teie hotell areneb selles suunas, mida teadlased arvavad?

Meie Skydatas soovime, et Eesti hotellid ei jääks arengust maha ja oleksid pigem eesreas maailma hotellide hulgas. Kuidas sinna siis jõuda? Kuigi meie pakume ainult ühte väikest osa sellest arengust, usume, et see osa on väga oluline.

Tutvu, kuidas viia oma hotell virtuaalmaailma:

Küsige oma majutusettevõttele pakkumist täna!

Christina Daous
christina@skydata.fi
+372 555 66 253

Selle loo autoriks on Christina Daous, kellel on kultuurikorralduse bakalaureuse graad, kogemust suurte sündmuste korraldamisel ja hotellitööst. Teda huvitab turism, kultuur, sport, meedia, hotellindus ja tehnoloogia arendus. Lisaks sellele, et ta saab töötada nendes kõikides valdkondades, on need kõik olulised teemad tema vabal ajal. Christina räägib nelja keelt, millest Soome keel on emakeel. Seetõttu vabandame ka võimalike vigade pärast tekstis.

Back to BLOGI