VIRTUAALNE KAUBANDUSKESKUS

VIRTUAALNE

KAUBANDUSKESKUS

Virtuaalne ruumide esitlemine on tänapäevane viis edendada müüki ja teha turundust. Virtuaalne kaubanduskeskus võimaldab esitleda keskust ning poode uuel ja huvitaval viisil. Keskkonda saab lisaks kasutada reklaami- ja turunduskanalina.

JUHENDA

JA INFORMEERI

Tutvumine kaubanduskeskusega virtuaaltuuri abil on lõbus, aga see kogemus võib olla ka informatiivne. Keskuse kõige olulisemad teenused on lihtne ära märgistada infopunktidega, mille abil saab tuuri ajal navigeerida.

LEIA UUSI KLIENTE

JA EDENDA MÜÜKI

Keskuse poodidel on võimalik ”osaleda” virtuaaltuuris. Nii on võimalik keskuse poodidesse siseneda otse ja lisaks saavad poed reklaamida või kasutada infopunkte. Nendega saavad nad jagada infot näiteks uute kollektsioonide või allahindluste kohta.
Virtuaalsesse mudelisse saab lisada infopunkte, mille kaudu on võimalik jagada informatsiooni toodete ja teenuste kohta või esitada reklaame. Tagid võivad sisaldada:
– Fotosid
– videot
– Heli
– Veebilinke

3D mudelitesse on saadaval lisaks kasulikke lisaosasid – interaktiivne minimap ja liikumime sihtpunktidesse otse tagide nimega

Virtuaalses keskkonnas on võimalik liikuda sujuvalt kaubanduskeskuses, külastada poode ja leida olelist informatsiooni.

Kaubanduskeskusega saab tutvuda virtuaalselt veebis, mobiilis ja loomulikult virtuaalreaalsuses. Mudeli saab lisada näiteks kaubanduskeskuse kodulehele ja sotsiaalmeedia kanalitesse.